**Responsabilidades primarias**Iniciar proceso de alta de los productos requeridos en la herramienta Eagle (MDM)Coordinar con Ventas y / o Especialista
Description TripleTen is an award-winning online school among technology bootcamps. Our mission is to help people change their lives and succeed in technology.
At Continuum Global Solutions, our vision is to be the leader in customer experience by connecting the right people with innovative solutions to deliver
Título del puesto: Lead Specialist, CX, PE, P&B Ciudad: Bogotá, Colombia Modelo de trabajo: Híbrido Clevel: CL 13 / Banda I Como Lead Specialist, serás
**Quiénes somos**:Cuando te unes a Traffic Tech, te unes a un equipo que mantiene la economía global en movimiento. Traffic Tech está reconocido como un
Importante empresa del sector Transporte y Logístico requiere Auxiliar Administrativa con experiência mínimo de 3años en el el área de experiência del
Are you a motivated and empathetic individual who enjoys helping others? Do you thrive in a fast-paced environment and possess excellent communication skills?
SI TIENES INGLÉS B2+ C1, TE ESTAMOS BUSCANDOTrabaja como agente de call center bilingüe C1 para uno de los bancos más importantes de USA. Únicamente
Descripción General:Estamos buscando a una persona motivada y enfocada en el cliente para unirse a nuestro equipo como Representante de Servicio al Cliente y
Introducción : Bienvenido a Gallagher, líder mundial en seguros, gestión de riesgos y servicios de consultoría. Con un equipo en crecimiento de más de
Introducción Bienvenido a Gallagher, líder mundial en seguros, gestión de riesgos y servicios de consultoría. Con un equipo en crecimiento de más de
Tienes un nivel de inglés conversacional avanzado y estás buscando un desafio en un entorno global y dinamico ¡te invitamos a postularte!Lo que ofrecemos:*
Feel the feeling of belonging to a company without limits or barriersDo you dare to evolve with us?Don't wait for the future, get ready for a new beginning.
Título del puesto: Lead Specialist, CX, PE, P&B Ciudad: Bogotá, Colombia Modelo de trabajo: Híbrido Clevel: CL 13 / Banda I Como Lead Specialist tú serás
Customer Service Associate Why TP? We are the industry leaders and are present in 91 countries! Great Place to Work has certified us as one of the best
Job Title: Customer Service Specialist/Call Center Job Type: Full-Time Pay: 2,500,000 to 3,000,000 Colombian Pesos per month (depending on qualifications and
Job Description Customer Service Associate will be responsible for offering service to our clients, ensuring all customer inquiries and queries are turned
Job Description A successful Jr. Customer Service Associate manages queries and requests from different NielsenIQ customers. This person will be responsible
Blazeo (Formally ApexChat) Key Responsibilities: Leadership & Team Management: Oversee and lead the customer success and service team, ensuring goals are met
Job Type : Full-time / Permanent Reports To : Supervisor, Contact Center Location : Bogota, Colombia The world of payment processing is rapidly evolving, and